Multe mașini frumoase, atemporale au fost produse la MG și continuăm să înglobăm cei aproape 100 de ani de design clasic britanic și să-l combinăm cu cea mai avansată tehnologie globală în fiecare model pe care îl producem.
Stilul britanic al MG poate fi văzut și astăzi în gama noastră actuală; de la farurile „London Eye” până la stilul interior european.
La MG, suntem renumiți pentru ADN-ul nostru Motorsport, care este încă legat de designul noilor noastre automobile, de la clasicul MGB până la notabilul Cyberster.
MG a început ca o divizie de mașini sport a Morris Cars. A intrat în atenția publicului în 1924 cu primul model al seriei: MG 14/28, cu o viteză maximă de 65 mph.
Aceste mașini au stabilit marca MG ca favorită printre șoferii sportivi.
După slujba de birou din vânzări, Cecil Kimber de la Morris Garages din Oxford intră în garaj și începe să lucreze la viziunea lui; construirea unei mașini mai mică, mai rapidă și captivantă. El a creat prima mașină sport MG: Vechiul Număr Unu.
M-Type este cu adevărat prima „mașină MG sport a oamenilor”. Este cea mai bună demonstrație a curajului MG de a inova. Este rapidă, captivantă și accesibilă. Mașina a câștigat popularitate imediat la lansare.
MG K3 Magnette a câștigat Mille Miglia, una dintre cele mai dure curse din lume la acea vreme. Căpitanul George Eyston și Johnny Lurani au fost prima echipă non-italiană care a câștigat clasa 1100 cc.
Compania a lansat MG TC, cu funcții și gadget-uri interesante. MG a produs peste 10.000 de mașini TC. A început nebunia americană pentru mașinile sport britanice.
Inițial, modelul MG ZA Magnette a ridicat o mulțime de sprâncene. Cu toate acestea, performanța sa solidă și caracteristicile superioare l-au făcut preferatul tuturor în cel mai scurt timp.
MG își pregătește linia de mașini sport pentru entuziaștii moderni, cu un nou motor de 1498 cmc și o formă elegantă, aerodinamică, care a pregătit scena pentru o istorie captivantă a producției, cu peste 100.000 de MGA vândute în cei șapte ani de viață.
MG a dus viteza la noi culmi în perioada 1954-1959 cu două noi recorduri.
EX181, cunoscut și sub numele de Roaring Raindrop, l-a fost dus la viteza record de 245,64 mph (395,31 kmh) pe legendarul șofer Sir Stirling din Bonneville Salts Flats în 1957. Apoi doi ani mai târziu, EX181 a doborât acel record, atingând 254,91 mph (410,23 kmh) condus de colegul pilot de F1 Phil Hill.
Roadster-ul MGB a fost cel mai bine vândut model MG timp de decenii. Este probabil primul model MG modern, deoarece a fost primul automobil care a folosit construcția tip „monococ”. A accelerat de la 0 la 100 km/h în doar 11 secunde și a fost vândut în peste 500.000 de unități.
Făcând parte din British Leyland, MG avea acces la o gamă mai largă de motoare, cum ar fi motorul Rover V8 de 3,5 litri. O mașină mică cu această putere s-a dovedit a fi o combinație foarte populară.
După ce ușile de la Abingdon s-au închis, mulți au crezut că acesta este sfârșitul erei MG. Nu a fost. MG a apărut mai puternic și a lansat captivantul și compactul MG Metro. Are încă o bază uriașă de fani.
Prin anii 1980, popularitatea modelul MGB și a mașinilor clasice în general a crescut. A existat din nou o cerere tangibilă pentru mașini sport. În 1993, MGB a revenit sub forma lui MG RV8, un roadster cu motor V8 de 3,9 litri.
MGF a fost prima mașină sport MG complet nouă din 1962. A existat un mare entuziasm înainte de lansarea mașinii. Era inovatoare: avea un motor central și suspensie pe gaz. Și oamenilor le-a plăcut: a devenit rapid un best-seller în mare parte din lume.
Noul MG6 GT era un hatchback cu patru uși, prezentând un echilibru între moștenirea sedanului sportiv MG, integrând în același timp designul contemporan. MG6 GT și Magnette au fost o previzualizare a esteticii următoarei generații de produse MG.
Orientat spre viitor, ca întotdeauna, MG și-a dat seama că este nevoie de o notă personală. Prin urmare, MG a introdus MG3 oferind consumatorilor puterea de a-și proiecta mașinile cu opțiuni de personalizare la nivel înalt. MG3 a deschis din nou ochii consumatorilor de automobile la nivel mondial către MG.
MG5 a apărut ca o vedetă absolută, fiind o mașină compactă spectaculoasă, cu un design exterior uluitor, interioare de pluș și un motor performant de 1,5 litri pe benzină cu patru cilindri „VTi-Tech”.
Jason Plato, unul dintre cei mai de succes piloți din istoria curselor britanice de mașini de turism, a condus MG6 GT, s-a întors la BTCC după un interval de 10 ani și a ajutat echipa MG să câștige 6 curse și 5 campionate individuale..
Mereu în fruntea inovației, MG lansează MG GS, primul SUV MG. O mai bună agilitate i-a permis șoferului MG să conducă atât pe șosea cât și în afara ei.
MG ZS a fost introdus în 2017. Primul model MG cu conexiune la internet a câștigat rapid popularitate în întreaga lume. A fost vândut în peste 40 de țări, apropiindu-se de 800.000 unități vândute în șase ani. Versiunea 100% electrică, MG ZS EV, și-a făcut debutul în 2018.
Uimitorul concept coupe electric E-Motion a fost proiectat pentru a accelera de la 0-100 km/h în mai puțin de patru secunde, cu o autonomie de peste 500 km. Într-adevăr, un MG care întoarce privirile.
MG X-motion a urmat filozofia de design a mărcii MG „Emotional Dynamism”, așa cum s-a văzut anterior în E-Motion. O bestie frumoasă. SUV-ul MG HS, lansat în același an, avea să devină modelul de producție al conceptului MG X-Motion.
MG ZS EV este potrivit pentru familii, 100% electric și foarte captivant. SUV-ul MG a fost lansat în Europa continentală în 2019.
Descoperă MG Cyberster, o mașină sport electrică cu două locuri, care amintește de moștenirea clasică a roadsterului MG, inaugurând în același timp noi funcții de înaltă tehnologie, inclusiv un cockpit interactiv pentru jocuri și conectivitate 5G. Are o autonomie EV de aproximativ 800 km și ajunge de la 0 la 100 km/h în mai puțin de trei secunde.
În 2022, MG a dezvăluit cel mai mare sedan al său de până acum – MG7, un coupe elegant cu 5 uși, de tip „sporty salon”. O combinație de spațiu și stil luxos.
Până în 2022, cinci noi modele electrice MG au fost introduse în Europa continentală, MG4 Electric, un hatchback 100% electric, fiind cea mai recentă completare a familiei MG.
Înrădăcinată ferm într-o moștenire bogată în design și inovație, MG va continua să-și extindă moștenirea, dezvoltând automobile care sensibilizează oamenii.
MG4 a câștigat premiul Fully Charged la categoria cel mai bun EV sub 40.000 €. Fully Charged AWARDS este primul…
• MG4 Electric a primit distincția Mașina Anului 2024 din partea presei auto românesti la foarte scurt timp după intrarea…
• MG EHS Plug-in Hybrid cu sistem de propulsie cu tehnologie inovatoare, cu o putere de 190 kW/258 CP, autonomie…